Kryssning 2010!

Igår kväll kom jag och tjejerna hem från en kanon rolig kryssning! hihi mkt skratt och mkt prat! Vi och pansionärerna ;) Vi har haft as kul! Beställt drinkar i baren handlar i taxfreen för 1000kr! tyckte det var roligt att jag fick köpa sprit och sånt där, det är 18årsgräns så fick köpa det mästa föruton 25% sprit som man var tvungen att  vara 20 för! Men inte ska jag ha sånt skit ;) hihi 

Det har vågat och jag har vart yr! haha
Vi har sjungit kariåke på båten och många på bussen på väg hem "vare inte ni som sköng kariåken? hehe jooo! Ni var as duktiga, övat på det länge?" as många sa att vi var så duktiga (A) Så det var ju kul ;) Vi sköng en hel del låtar och hade as kul ;) haha Sissta vändan vi var uppe och sjöng på senen så börja det snurra till i huve och viste inte van som hände Vart jag full och yr? Nej det börja våga som fan så jag vart typ åksjuk? hahaha Men inge spya dena vända på båten! Har haft en tendens att göra det när jag var mindre just på grund av vågerna ute på öppna havet! haha Vi har haft kanon kul! Både på bussresan dit, på båten och på buss resan hem igen ;) hihi

Vi stanade i västerås någon stans och där fanns det snö! haha =D

Birgitta och mamma ville också leka med snö ;)



Mamma smakade på ett surt tuggumi! haha hon höll nog på att spy där XD haha Birgitta blundar och Milla ser riktigt söt ut =D




Bilder men vi var så dåliga på att ta bildr! Glömde bort kameran flera ggr! hahaha ajaa nästa gång vi tjejer ska iväg så blire till stockholm och sjhoppa en hel helg ;) Kanon! Hade vart kul om vi skulle haft nå bilder sist vi var på båtresa ihop vi alla! haha Och gämföra hur vi såg ut då ;) hahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0