Jobbig start på denna dag!

sovit som en stock hela natten! Vaknade av att telefonen riner! Jo men vem kan det vara? Jo chefen från Åhléns i blg!

Hallo! Vart är ni?
Vaaa? Idag? vaa?  jaa inventeringen är idag! men det var vär på torsdag? Va äre för  dag?

Borta i kolan och det är tisdag idag! Så vi hade fått lite fel datum så japP! Lykat vart att flyga ur sängen, få tag i malin och så åka iväg! jag och malin satt och muttra i bilen om hur irriterande det var att båda vi fått att det var torsdagen! Men det var fel, tisdag vare.. Men men det var kul och nu äre gjort! Kanske jobba extra där någon gång ;) Alltid trevligT! Har vart levande död idag! Kom hem 23.30 igår kväll och somnade efter det och så upp kl 07.00 i en jävla fart! haha Jag som skulle ha vart på shell idag så värsta ångest! huhu Så ska vara där imorgon på eftermiddan istället! Ångest som fan att det strula ihop sig med dessa jävla tider!

När vi var klara och slutade så vart det en snabb vända på kupolen ;) Fick med mig 2 linnen och en tröja! hihi As kul ju!

Men nu ska jag dra upp på stan och köpa med mig Ben&Jerrys hem! Det förtjänar jag mer än väl denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0