Jag älskar att vara jag! För jag är ju liksom bäst?

"ÄNTLIGEN HEMMA"  känns det som.... jobbat 11.00-19.05 idag och imorgon blire 11.00-17.00 så det ska bli skönt (= Alltid kul att jobba och jag bara ÄLSKAR att jobba på Åhléns så kul och så mkt roliga folk det finns =D Stå i kassan och hjälpa människor det är nog de roligaste, de kan riktigt få en att skratta ;)

Vart att beställa en räksallad till lunch och så käkade jag den inne hos mamma på jobbet! hehe Inte köpt med mig nått hem idag! Lär vju spara mig till stockholms resan ;) Så jag kan shoppa sönder där =D Fick ett sms med av min kära syster  idag! HON FICK JOBBET I GÖTEBORG så min stora syster kommer innem tid flytta till GÖTEBORG! Kommer sakna henne som en dåre och kommer rulla krogodiltårar den dagen hon flyttar :( Fyfan, den längsta tiden vi vart utan varande är nog max 2 veckor? Nu då? Ska hon flytta härifrån :( Min andra halva liksom? Ajaa we cane do it! Riktigt glad för hennes skull! Och för min som får ta tåget ner någon gång och sova hon henne och shoppa ;) Wöhööö siken lyx <3

Om typ en timme så kommer pappa och familjen på den sidan hit för att gratta Emil!
Pappa jobbar natt så det får bli nu innan han börjar sitt nattskift så ;) haha Inge tårta blire men bullar och kaffe för de som dricker det! Själv kan jag inte göra kaffe! Stålt jag är!


Hade så jävla ont i benet ibnatt så jag var uppe och gick en hel del och kunde inte ligga still! Fyfan vad jag hatar när benet ska cepa!!!!!!! tillslut så somnade jag och innan jobbet i dag så var jag in till mamma på butiken för att skaffa mig ett par nya inlägg! (mitt ben är inte som alla andras, har ett fel i högra benet och jag är 3e i sverge som har den "sjukdommen" så jag är allt lite speciel!!!  hehe )



Städa lite innan pappa och co... kommer! hehe alltid bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0