hemma i en tom lägenhet, tom säng. hur ska jag kunna sova?

Mamma erbjöd så klart att jag skulle sova där så jag slapp sova själv! haha Attans skulle ha tackat JA!!! Men kände att det skulle bli så jobbigt på morgonen eftersom jag börjar jobba 09.50-19.05 så skulle bli så stressigt på morgonen! Duscha och allt... haha jobbigt!

Kollade på bröllopsfotografen! Välldans rolig film men igentligen så är det ju ingen handling i den? Eller är det jag som inte fatta? Nee jag är smart så det var nog filmen som saknade en riktigt handling! Har gosat med Disela också, min nallebjörn till vovve <3

Lite störande film också, han bara försökte hänga med och säga vad folket omkring han ville höra.. vart lite fel för han då och då! Attans, och sen tyckte jag det var lite tragiskt när han klepp av sig sitt hår och började använda en hel annan stil, vart lixom inte alls samma... tyckte han skulle ha den stil han hade i början! humm.... Mkt frågor snurrar i mitt huve!

Blääää....... haha moget av mig? yes Emelinda.... JOOOO Hur många är det som säger Emelinda åt mig? shiit det är inte många, knappt som om jag reagerar på det! Alla kallar mig Emmis, mamma säger bara Emelinda när hon är arg på mig (A) hehe Och kollegorna på Åhléns säger också Emelinda! Yes... Lite ovant men ändå (= När jag är hos läkaren å, och väntar i väntrummet så kommer de alltid ut och ropar upp mitt mellan namn Ida Åkerström, är hon här? shiit då reagerar jag inte alls... Unde om de är rädda att de ska utala det fel eller? Bara säga som det låter! Som på kryssiningen jag var på nu för inte så länge sen så stog det på mitt kort Emelie Åkerström! Humm?


Min mobil har cepat ganska så känge nu! Och idag när jag kika på klockan på mobilen så hade den hackat efter någon timme! Stämmde inte alls... helt sjukt så funderar på att köp adenna tele! ganska så billig men dyra telefoner är fan inte bättre? De pajar ju ändå? Skit saker ju!

Ska fundera på denna.... humm!!!! Hur länge tar det då? En dag sen är den min typ? haha... är iaf trött på att lägga ner +4000 på en tele som cepar efter ett litet tag... och den här rosa nokian ser ju riktigt cool ut! hehe (A) Men jag gillar inte nokia? ska vara samsung, htc... ajaaa funderar för fullt!




(Jag på bilden)
När jag hoppade fallskärm i sommras i västerås! Ett av de roligaste jag har upplevt! Snart bangyjump då? Eller ta dukar lisens och dyka utomlands eller ska jag ta motorcykel körkort först? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0