Glad mat är alltid trevligt ;)

Nu är min mag mätt och glad! hihi Nu snart blire nog sängen iaf! Imorgon blire lite att åka bil dit och dit! Trevligt som faennn!

Vart  ingen kompicerad mat! hihi snabb och enkel ;)
Kan ni gissa vilken talrik som är min? ;) Min innehåller inte 8st potatisbullar eller bejkon! Min är det bara 4a potatisbullar på så är jag nöjd!



Min mat var iaf glad! Öga, öga, näsa mun och tunga ;) hihI Eller hur lykades jag perfekt med min glada gubbe! hihi Wieeee



Just nu äre scrubs på teve! Kanon bra så japp.... kanske sätta sig framför teven och strecha men jag har as ont i benen från min hårda strechning igår! attans bananer och tantelutter!!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men nått kommer jag nog på eller så kommer jag bara babbla på om att jag inte gör nått och att jag har tråkigT! hihi

Jag och min syster är inte lika! Många som inte känner oss tar så fel på oss!!! För några veckor sen så vare en som fråga min syster när hon var på stationen! (Äre inte du som jobbar på Åhléns?) haha humm!!!! Syster svarade, nej det är min syster! Bus!

Kommentarer
Postat av: Cassi

haha snyggt hörru ;) men varför tog du bort taggen på fb? :o den var ju jätte söt på oss :)

2010-10-17 @ 22:27:12
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0