Full rulle idag också!

Vart en dag en helt vanlig onsdag men vart en hel del roliga saker ;) Extra jobb på schell i smb..... TREVLIGT! hihi Så har vart där i 4a timmar idag och imorgon så ska jag vara med från morgonen och vaar med och se hur allt går till och hur man ska göra och massa sånt trevligt =D Så imorgon börjar jag 06.00 shiiit alltså! Inte gått upp så tidigt på flera år? Så har ställt klockan på 04.30! hehe alltid roligt att lära sig nya saker ;) är så mkt att lära sig =D SÅ bäst att vara riktigt utvilad imorgon så jag kan ta in mkt information ;) Kom hem och så drog jag och emil upp på stan och kika, käkade på subway och så var vi inne på Elkedjan och herja och snacka massa! Testade en ny produkt (massar sak) emil hade den på nivo 10 jag på nivo 4.. jag höll på att dö och har säkerligen blåmärken! hahaha Inte bra men jajaa emil tyckte det var skönt men det var absolut inte en produkt som passar Emelinda! hehe

Snacka om att blogg.se är helt korkat för tillfället! Massa krångel! huhu

Ajaa NATTI NATTI!


Kommentarer
Postat av: Safira- en av malmös största bloggar

Roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på fredag.



Om du vill få en gratis läkning till DIN blogg så gå in min bloggen och kolla vad du behöver göra!

Http://smekizz.blogg.se

2010-10-07 @ 00:12:14
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0