Färdig, tadaaaaa

Håret är färdigT! Nu väntar jag bara på att det ska torka så man får se det riktiga resultatet! Lite blött är det än ;) Duktig jag är på att slinga mitt egna hår! hehe Annars så färgar jag ju andra men mig själv är inte så ofta! hehe Färgade ju Millas hår i somras så är inte så dålig om en frisör undrar ifall jag kan färga hennes hår ;) Lilla milla min <3

När jag satt framför teven på golvet idag så såg jag att mina klad kuler var helt utorkade! haha Så japp hällde i lite vatten så nu väntar jag på att de ska bli stora och fluffiga ;) Lite missbildade ser de ut att vara för tillfället!


Detta är då mitt öga! ok? hahaha Japp vart en riktigt enkel sminkning denna dag! Mscara! Orkade inte göra nå noga häller vart för drygt en söndas dag!

Imorgon blire tt försöka få tag i milla och höra ifall hon är i salongen för då ska jag dit och handla lite av henne ;) Alltid nödvändigt! Sen blire att åka ut till Sörvik och få bilen tvättad av snällaste pappa (A) Han var hit nyss! Jag tyckte jag hörde nått vid dörren så gick till hallen och lyssna, men det lät som om det var till grannen så jag stod där helt stilla och undra vad det var sen säger det -Hallå ska du inte släppa in mig? Jag - Pappa är det du? :O Vart lite förvånad XD haha där stod jag som en mupp och fatta inte att det var in till min lägenhet! hehe knas!

Jag tycker om min ögonfärg och i vissa ljus så får de en riktigt grym färg ;) hihi nais! Men jag skulle vilja testa ha ett par färgade linser, blått eller bruna! humm.... Men får inte beställa hem nå sånt för mamma för om jag ska ha det måste jag gå till en riktigt synbutik och kolla och massa sånt! En nära vän beställde såna från internett och de höll på att förstöra hennes honhinner så hon kunde ha blivit blind av det! Inte bra.....

Nu ska jag nog ta tag i lite disk och sen blire mat! mmmm Potatisbullar med hallonsylt (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0