Emil kommer åka på stordäng ;)

Nu är det söndag natt eller heter det morgon? jaja! haha Sak samma klockan är mkt, jag är trött! Emil kollar på ufc och det är så tråkigt! haha Vi ska se den här matchen sen blir en snabb dusch och sova! Mitt hår kommer så förjävligt ut imorgon bitti nu när jag tänkt lägga mig i blött hår! men men! Imorgon så ska det bli pingis, ska slå ner Emil totalt i det ;) haha Undra om jag har någon talang men jag håller helt fel i ett raket! Man ska ju hålla i skaftet men jag håller i själva plattan jag (A) heh eMen det funkar kanon det med ;) Däng på emil! hihi



Mina ögon håller på att stängas för natten!

Måste också nämna att min älskade vän Emelie och hennes sambo nu är förlovade ;) Massa Grattis till dom och välkomen in i klubben ;) haha

När jag säger att jag bor ihop med min kille så säger jag aldrig sambo för tycker det låter så gamalt! haha Får mig att känna som om jag är så gammal! hehe Duschen nu! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag köpteden från cdon för 39kr och det hade inte spelat nån roll om den så hade kostat 139kr jag hade köpt den ändå! Otroligt bra bok!!

2010-10-10 @ 11:47:41
Postat av: Madde

SV; Jag köpte den från cdon för 39kr och det hade inte spelat nån roll om den så hade kostat 139kr jag hade köpt den ändå! Otroligt bra bok!!

2010-10-10 @ 11:47:59
Postat av: nadja

hehe det ska jag göra, när vi är klara :) är en hel del saker som vi lär köpa :) ska till ikea nästa fredag så :)

2010-10-10 @ 13:04:21
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

ja, jag älskar vår lägenhet :D hihi! ja vi fick present kort på ikea, 2000 spänn :D så då ska det handlas ;)

2010-10-10 @ 13:10:54
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Cassi

hallå där bruden lägg upp bilderna från lysmasken snart ;) när kommer du komma hem? :)

2010-10-10 @ 16:43:19
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: tina

tjusig du är emmis :)

jo sophia har tagit bort blindtarmen hahha att du kom ihåg det haha :D

2010-10-10 @ 20:05:43
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0