Bättre sent än aldrig så vill säga !

Helt slut och ont i ryggen och axlarna! hehe Men slipper laga mat idag isg för det blir mat hos pappa och Anna ;) hihi Siken lykos för oss =D Mumms på mat! Pappa och faster mimmi har vart här och grattat mig lite sisodär i efterskott men min faster bor ju i Stockholm så det är ju inte det lätaste att pricka datume precis ;) hihi Ajaa bättre sent än aldrig vill ju säga ;) Så jag har bjudit på kaffe till dom (själv drack jag juice) och mina egenbakade bullar ;) hihi Duktiga lilla jag! Innan de kom så vart det en riktigt snabb städning men vart grymt rent efter så as nöjd med min städinsatts idag då ;) hihi Så tog jag kort på hur rent och snyggt det är nu!

This is my home! Vart en massa bilder! hehe






Innan jag börja städa och innan pappa och faster kom så har jag vart på stan och träffat min lilla Emma =D vart att käka på china för vi båda var så hungriga (A) hihi Och så fick jag 2hela kartor med p-piller av Emma så massa tack gumman (A) Lovar du får tillbaka de sen ;) Nya alltså inte tomma :P

Pappa och faster =D


Ne nu så ska jag nog hitta på nått innan vi ska åka till pappa och Anna och käka (= Så ikväll blir det en mys kväll med älkiii och kika på film och flöta oss med chips! Tycker jag har förtjänat det nu (A)

Jag vill se Dumma mig!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Snygga prylar! :) alltid kul med inredning! jag var förbi anna idag, såg på Pb att dom säkte biträden och jag är verkligen i akutbehov av jobb eftersom min ansökan till A-kassan avslogs så har inget att leva på just nu:/

2010-10-01 @ 18:57:53
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0