Ändrade planer!

Ändrade planer på morgonkqisten! hihi Orkade inte träna nu på morgonen, kanske senare idag eller så tar jag det imorgon? hihi (A) Så ska göra mig ordning för en vända upp till stan och fixa lite grejer! hihi Fryser gör jag också! Kanske krypa ner i sängen och få lite mer sömn (A) Vart väldigt sent innan jag lykades somna! Attans!!!! Drömk konstiga drömar också! kommer inte ihåg vad det handla om men vet att jag vakna och sa typ, fan vilken konstig dröm!

Om pappa är ledig eller om han jobbar vilket jag inte vet men har skickat ett sms så får se om han är smart nog att svara för jag vill att han ska tvätta min bil (A) Den är så skitig! hihi Jag kommer ju självklart att vara med och hjälpa till ;)


Min söta röda bil! (Den lille röda)
Gillar min bil =D hihi Och inne i bilen där jag har lite Ed hardey tema ;) Ny doftgran i den också så nu luktar det mumms jordgubbe! hihi Fast är bra sugen på att byta upp mig! Sälja och köpa en lite nyare (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0