vilo dag för mig? eller hur blir det!

hejsan hoppsan! Ledig dagidag då! Känns så skönt! hihi mumms!

Tänkte att jag skulle träna idag! Eller ja jag hade planerat in det igår att jag skulle iväg och träna men icke vart det!!! Vaknade imorse av att jag har så ont i mitt förjävliga ben! vaknade även en vända i natt och hade as ont!
så jävla drygt!!!! Så nej idag vart det ingen träning för mig! Kanske imorgon eller kanske senare ikväll om det har gått över?

Ska iaf ta och strycka mina nya julgardiner som ska upp i stora rummet! hihi de är röda med söta tomtar på (= Tänkte även slänga in en tvätt men nej någon annan tvättade redan! kanske imorgon istället?

Undra vad jag ska  göra idag? bara ta det lugnt här hemma och städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0