UNDERBART!

Sitter vid datorn och kollar på tv, sån jävla bra skärpa det är på nya teven! mmm så glad jag är =D Sovit ut i mosre, kändes som om jag inte gjort det på as länge :O hahah men vaknade i panik!!!! Trodde det var söndag och att jag skulle vara i blge och jobba men det var ju bara lördag (A) Siken tur! haha

har hunnit satt upp lite juligare gardiner i köket! Kanon! Stryckte även de.. så massa +++++ poäng till mig då ;) heheh Vart upp på stan och ätit subway med Emil!  massa mumms! Nu är han och tränar och jag funderar starkt på att krypa ner i sängen och kolla på den roliga filmen som går på tv! Underdog. kanon rolig och söt film (A)

så söt hund som talar (= hihi

Kommentarer
Postat av: Saidamalie

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-03-28 @ 13:39:59
URL: http://saidamalie.blogstie.com
Postat av: Carina, ^^

Tävla om att bli "DAGENS BLOGG!", I min blogg.. :d

Komigen nu!

2011-03-28 @ 14:17:42
URL: http://lillastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0