överskrift? OC kanske!!

helt slut, och ont i ögonen! har suttit i soffan framför Oc och grinat.. usch va de sista avsnitten i sesong 1 är sorjliga :( Så nu svider mina ögon och jag är nu inne på 2a sesongen! hehe (A) Matar på som fa.. Undra hur många gånger jag har grinat till OC? det är absolut en av de bästa serierna som någonsin har funnits? ååå älskar den serien... <3

Undra vad man ska göra en lördags kväll? Voldgästa Emma i nya lägenheten? men då är frågan.. jobbar hon kväll eller är hon ledig? haha trevligt! Måste hälsa på henne nu när hon har flyttat in! hihi mys mys <3 Massa filmkvällar hoppas jag på ;)

Jag saknar min stora syster <3 massor!


Kommentarer
Postat av: Cassi

men snart måste vi ju ses igen va? :) hihi <3

2010-11-21 @ 10:22:44
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Ida

SV: HAHa jaaa alla har sett det, utom jag också XD haha tyyypiskt

2010-11-21 @ 13:13:37
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0