Mitt ansikte är helt stel.. nooo

Yes.. kan knappt göra en min.. känns det som iaf men jag är en höjdare på att göra miner ;) Gaaaaa..... Har tvättat ansiktet, användt en ansikts piling as skönt och nu har jag en fuktgivande och fräch ansikts mask på mig! Får skäma bort mig när man har tid och är själv ;) Wieee!!!! Undra vad man ska göra nu då?

(i´m a ghoste) haha stavning?

Har kollat på nya avsnittet av chuk idag ;) Alldeles nyligen, kanon bra ju! hehe Imorgon är det tisdag... Sen onsdag efter det osv.... På fredag drar jag och Emil till storstan för bara en mys helg med en hel del shopping och teater ;)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Sv: Jaa :) det var en sån fin bild tyckte jag :) <3

2010-11-01 @ 22:02:24
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0