Mina ögon svider^^

jag är galet  trötT! Snart drar mina ögon upp en skylt där det står "STÄNGT FÖR KVÄLLEN!" helt slut. Kom hem från vansbro vid 17tiden... vart och handlat och så hamnade vi hos mamma och Anders (lämna tillbaka bilen och ta med mig min lilla röda hem!) fast vi vart bjudna på mat och godis! Så vi kom precis där ifrån! Mamma somna i soffan och Anders gick och la sig! Jag testade mammas nya plattång! Siken jävla älskvärd produkt! haha Så kanon bra och av en sån läcker färg, TURKOST! mumms... så nu har hon 2 st frisörplattånger en lila oc en turkost! 1999:- st kostar de ju! Men men de kan verkligen vara värt det! haha

Så här ser jag då ut i dag! haha osminkad och så!
Fast hela dagen i vansbro så gick jag runt i ett svart linne och i Emils siden kalingar som jag hade som sovbyxor! Skapligt snyggt ;)


Nu så ska jag hoppa i duschen och sova lite! typ.... imorgon är det fars dag! ojojj ;) <3 Måndag blir det Göteborg! wieee <3

Kommentarer
Postat av: Madelene Holmström

Tackdesamma snyggo :* <3

Saknar dig ! :( ..

Vi lär hitta på nått nån gång du och jag och Emma och Therese ! :)

2010-11-14 @ 14:59:02
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0