mina ledigheter!

Nu har jag tänt lite ljus och gör det lite mysigt (A) Holler även på att tvätta sås ka ner snart till tvätstugan och slänga i en ny omgång sen hoppa i dushen och göra sig snabbt klar och sen upp till stan!!! Lämna en lampskärm till Anna på Elkedjan som jag låna hem, låna hem 2 men en passa perfekt på den nya lampan jag köpte (= Så ska lämna tillbaka den andra ;) hihi Siken lykos jag har! Ska även upp till stan och handla en sen födelsedags present till pappa ;) hehe Jag och syster ska köpa ihop men jag köper den nu till oss båda (=

Igår kollade jag klart på OC 2a sesongen! Så japp lär kika också om jag ska köpa 3e sesången eller om jag ska vänta! Vill ju hällst ha allihopa +att mamma ska betala 1a sesången åt mig eftersom min storebror låna ut den och sen så försvann den! hehe Typiskt...


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/mandag-dagens-blogg-3.html

2010-11-22 @ 21:37:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0