Ladda inför morgondagen!

Nu börjar klockan bli mkt och nu väntar sängen på mig! mmmm.... Har duschat och kommer lägga mig i blöt hår! Ingen bra kombination när man heter Emelinda! Det kommer stå rakt ut och vara extremt fluffigt och krulligt!

Idag*
Men gud jag måste få fråga hur du har gjort dina lockar? :O

hahah Guligt! Var en kvinna som kom in på Åhléns och så kom hon fram till mig och fråga hur jag gör mina lockar för hon tyckte de var så extremt fint! så jag visade exakt vilken locktång jag använder mig utav och även lite va jag har för produkter i!

När man arbetar i butik så får man höra en hel del komplimanger! För några dagar sen så var det en utläning som sa "
you are very beautiful"... haha Och i somras när jag sat på huk för att leta efter en parfym när det var en liten flika som börja dra i mitt hår oh var  helt farsinerad i mina lockar! hihi gulligt! Älskar att hålla på med hår och smink!


Nej nu lär jag lägga mig i sängen för att ladda upp baterierna inför morgon dagen! Bär av till Västerås med Emma! wieeeee <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0