Jag har inte BEN KVAR NU!!! illa....

Att skriva Illa med ett stort i (I) så blir det att se konstigt ut? haha bättre att skriva med ett litet i (illa Illa) llla Precis...

Har precis kommit hem från ett pass med afro power dance, as drygt och +att jag redan har gjort ett gympass tidigare idag! haha Ojojj jag kommer ha sån träningsvärk imorgon shiitttt +så bokade jag in ett pass imorgon på sumba!!! haha hoppas det är kul ;) Är ju inge kul att gå på såna här själv så jag fick sällskap av Linnea! Hon ska på sumba imorgon med så Happy me! Har duchat nu också så sitter i mys kläder och en handuk på huve!


Filmen last song!!!
Jag höll på att grina ihäl mig i slutet, huhu stakars hon och stakars brorsan.. snyfft :*(

Ska göra ordning nått snabbt att käka, hungrig nu ju!


Kommentarer
Postat av: Ida Windahl

gråta gråta gråta som faaan alltså hemska film!

2010-11-09 @ 22:04:27
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0