If I Could Turn Back Time

Låter ju som om nått riktigt alvarligt skulle ha hänt! haha Eller joo på vissa sätt för mig så är den en av de värsta sakerna man kan göra? :O Vill vrida tillbaka tiden tills imorse för efter jag hade gymmat så gjorde jag något riktigt jävla otroligt hämskt! Attans.. jag köpte blekning och höll på att brista i gråt! Nej så illa är det inte men jag gillar det inte! haha Emil såg inte äns någon skillnad! Såå det var nära att jag åkte och köpte brun hårfärg! Men får inte färga håret på ett tag nu för Emil för han vill inte att mitt hår ska bli som min systers hår för nått år sen! Tuggumi och var tvungen att kapa hennes långa hår! attans... haha ajaaa jag får vänta ett tag och fundera! men ska iaf inte färga håret blont nå mer, nästa gång jag behöver färga så blir det röd/brun eller riktigt chockladbrun inte svart iaf som jag hade tidigare! haha



Om mindre än en vecka så flyttar stora syster till Göteborg! Min syster? fatta min syster flyttar hur långt ifrån mig som hällst? Fyfan va jag kommer sakna dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0