Spagetti?

Mumms ja, det skulle vara gått^^ Fast nu menar jag att det är mina armar, ben och allt annat i kroppen är som spagetti^^ Har vart och trännat^^ Vart inte lika hårt som det varit tidigare men hårt nog (= Hej hej träningsvärk kommer jag skriva imorgon^^ Iaf i mage för usch va jag tog i på magmaskinerna ;) haha men nu väntas bara strechning sen duscha och sen ska jag åka och hämta farmor som är inlagd i mer än 1 vecka och nu äntligen så ska hon få komma hem =D hihi Så jag är taxin ;) Sen ska jag upp till stan en snabb vända efter det^^ Måste plugga också^^

Igår så försökte jag göra situpps här hemma.. man jag fick så J***A  ont i svanskotan, så jag tog en av Emils tjocka tröjo och satte mig på men gjorde lika svin ont så jag gav upp^^ haha Så ont det gjorde så jag strechade vidare iaf.. Det gick mkt bättre. Och känner verkligen hur stel jag har blivit på den sissta tiden när jag inte har strechat eller någiot liknande... Förut kunde jag fan gå ner i spagat mm... Gick på minicirkus och hoppa runt och gjorde volter. skulle aldrig klara av det nu! Eller en volt kan jag än som jag gör på sommrarna på gräset ;) men inge mer^^ Och tillomed MAMMA kan gå ner i spagat än^^ oj ojj måste sätta fart! Men det är ju inte så långt ner så det är bara att prässa ;) Ta i... haha Och så tvingade Emil mig att göra armhävnuingar och det gick inte kunde inte alls :O aja aj.. haha

Ne nu måste jag skynda^^ ska duscha och göra mig fräch nu ;) Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0