Sommar och sol!

Nu ska jag leta rätt på min bekini och lägga mig ute på gräset och sola ;) åå va underbart <3 haha Men samtidigt som jag går ner så ska jag slänga in en maskin tvätt ;) inte lika kul men det måstes göras ;) haha

Efter jag har solat så måste jag upp till stan och hämta hem mina nya fönsterlampor ;) Sen berätta för Anna att jag inte kan jobba på Lördag :( huhu och inte nästa heller^^ kommer bli en usel lön nästa månad från elbyrån^^ buhuu.... ajaa överlever alltid =D

+....
Mitt hår är så mjukt nu ;) haha satt med hårinpackningen säkert i 1 timme :O haha underbart <3 nej nej nu väntar solen ;) PUSs <3

Jag i mitt mörka hår... Vet inte hur jag ska göra... vill jag ha kvar det ljusa eller ill jag bli mörk? har ingen anning.... bläää Emil vill iaf att jag ska bli brun igen^^


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon:) Hoppas du sovit gott :D <3

2010-05-27 @ 09:52:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

dina ögon framhävdes jättemycket med det bruna håret

2010-05-27 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0