SKOR!

De här stövlarna är grymt snygga.. har testat de tidigare i vintras men de var slut i min storlek och 38 var på tok för stort! haha Men kollade nu på deras hemsida och det står att det finns 37or i Falun på din sko.. humm :S Använder väldigt sällan sånna här höga skor men de är ju på rea så då skulle det ju kännas bättre än att köpa fullpris på de och sen inte använda de XD

Kanske lär ta mig en tripp till Falun igen och kika på dessa.. ifall det är någon ide att lägga ut pengar på de (= 399kr går de för nu och har kostat 549 så det är ju inge dyra skor så de går väl sönder efter första användningen skulle jag kunna tro XD

Eller ifall man skulle ha haft ett par lägre^^ Humm... aja måste iaf iväg och kika på de och så får jag väll spara och ha de till nästa vinter^^ Tycker det är så fult att ha såna på sommaren! Ser så Billigt ut^^

Ajaa det visar sig nog ;D Imorgon ska jag ju till vansbro.. Undra va jag ska ha på mig för att inte stika ut? haha Så dum jag är (A)

Nu har Emil diskat klart! eller nästan så det var ju duktigt^^ haha Han är så seg på att diska.. När jag diskar så ska det gå FOOOORT..... haha inge sego jag är^^

Men nu så ska jag nog hoppa in i duschen,. eller iaf snart XD haha

Kommentarer
Postat av: cassipassi

det var ju dom där skorna till höger jag vela ha när du tyckte dom var för höga ;D

2010-05-12 @ 10:42:07
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: cassipassi

hahaha vad du är knäpp ;D men jag tycker lätt att du ska köpa dom :D

2010-05-12 @ 11:32:32
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: cassipassi

dom som är låga fast hög klack, så snygga :D

2010-05-12 @ 11:36:41
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0