Skönt med träning ;)

Var grymt skönt med träning idag, länge sen vare nu <3 men har ju vart sjuk så "/ Men nu är jag på G igen och så blir det gymmet imorgon med ;) wiee Värmde upp först på någon sorts stepp maskin i 10min sen göra olika maskiner, sen efter det fortsatte jag på en annan stepp och gick på den i 30min ;) Så stålt över mig själv =D Nu sitter jag här och äter en skål med special k.. mumms så gått det är med de där söta jordgubbarna (A) Och så får vi se när det blir lunch i stugan ;) Det är nämligen Emils dag idag med att fixa maten ;) hihi bus <3

Sitter och kollar på en massa inredningar.. åå vad jag vill göra fint :O Men måste väl först få upp alla kartonger och säckar så allt får platts XD



Det är så grymt snyggt med dessa vita saker som inredning XD hihi Gud va trött jag börjar bli! Kanske ta mig en liten tupplur? hihi

Kommentarer
Postat av: nadja

ellehur, jag ska allt prova en sådan :) duu vi får ta o träna torsdagar body step ;) det ska vara as kul och är fullt typ jämt :p

2010-05-05 @ 18:25:40
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

haha nej imorgon kan jag inte :D men nästa torsdag tycker jag vi ska träna :D men då lärvi nästan boka idag, för det blir fullt fort :p

2010-05-05 @ 18:56:35
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Nikoninan

Hihi :) Den kostade 4500 :) ja det är den lite dåliga siddynor bara men annars är den bra :P

2010-05-05 @ 20:17:54
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0