Skolan^^

Jadu.. Finns det nå roligare än skola? tror fan inte det... ironisk* HATA HATA... Finns i nge att göra.. Jag och Emma sitter nu förtillfället inne i datasalen och bara segar bort tiden^^ Blir en kort dag idag^^ ska ju iväg och göra en prov uppsättning inför balen (= Kommer nog bli kanon men är inte säker på hur jag ska ha håret :O humm Några förslag?

Ajaa.. morgonen började med att ha prov i småföretagande bockslut^^ FUCK... Men men hoppas på ett g iaf, mer hoppas jag inte efter, eftersom det är så grymt svårt :O Senare idag efter baluppsättningen så blire nog att gymma... Kul kul (= Hoppas det finns nå  trevligt folk där då ;) haha Sen vete fan vare blir^^ Nå trök skulle jag kunna anna... Men en kort vecka blir det och det kommer vara kanon skönt =D Går bara måndag, tisdag och onsdag, ledig torsta fredag och måndag =D

Have a nice day <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0