Skolaaaaa...... buhuuuu^^

God morgon (=

Nu sitter jag här i skolan och bara finns till! Vart en slö morgon! haha Gick upp 06.10 och duscha... Sen efter duschen så gick jag och la mig och gick upp 20 över 7.. haha sen bara slöa runt och fixa mig^^ mumms ;) Så nu har vi datorkunskap och jag är helt klar på den här kursen så blir bara att sitta stilla och chilla och vänta tills nästa lektion =D Fast vill inte på nästa lektion för då kommer man få reda på om man har klarat svenska Nationella! Har nog fått IG men hoppas på G.. hehe 

Har sovit som en stock... as skönt ;) Efter skolan blir det träning och sen solning ;) mmmm 
 
Har inte alls nå träningsverk idag som jag trodde att du skulle ha... Men men det är väl bara positivt ;) hihi

Men jag är grymt hungrig nu^^ Undra ifall man ska ner till fiket och handla en rostbiffmacka ;) mumms... kanske en cola också? eller nej nu ska jag ju vara duktig.. inge godis förens efter Balen^^ hihi Håller på att få en fet finne på hakan^^ usch... Jag som inte kan ha finnar på hakan för jag river ju sönder de totalt så får ju nästan ärr av det :O hehe

Ajaa nu ska jag plugga klart lite på svenskan som jag ska redovisa och sen försöka hinna med att göra en ny header ;) Vill så gärna göra en ny^^ hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0