SHOPPING^^

Hej hej.. sitter här nu med 2styckna dunkande fötter! Har så ont.. hade mina nya skor idag och jobbat på Åhléns i 7timmar så aj... inge bra att använda nya skor då^^ hehe Har vart en del shopping de senaste dagarna ;) haha

Blge igår var det då med Emma och Igel^^ köpte lite smått och gått då ;) En as snygg big ring <3 skor, glasögon, toa skylt och krokar till toan. mmm ;)

haha bjuder på denna snygging bild ;) haha värdens min och snyggt tuggumi som stiker fram XD



Vart ju donken i blge.. var inge hungrig men jag och Emma köpte oss en varsin +meny för vi ville ha de nya mcdonalds glasen XD haha så snygga ;)
Och vi fick det men det var inte mkt mat som åkte ner... hehe men det var gått och känndes som flera år sen jag åt det^^ haha


DAGENS^^
Har vart i skolan och var då nere vid El.. haha det känndes som om man var så uttittad.. Vi på handels passar verkligen inte in där ;) haha så vi fick sitta och koppla stickproppar... bröt av tum jävla nageln.. så snyggt? nej nej.... aj aj gjorde det... Sen på rasten så ringde Irene från Åhléns och fråga ifall jag skulle kunna jobba XD haha och det kunde jag ;) Wieee <3 vart så glad... och så vart det STRÖMAVBRÅTT i HELA LUDVIKA... så när jag kom ner till stan så var det helt svart i gallerian :O oj ojj så fick börja jobba i mörker men det gick bara bra ;) haha As kul att jobba där ;) så jobbade 7 timmar idag ;)

Dagens shopping^^
linne, cardigan, cardigan ;) haha nais.... dusch piling, armband, hårsprej, rakhyvel, mascara mm <3 mumms och imorgon blir det att åka och hämta hem mina nya fönster lampor ;) wiee <3 haha så snyggt ;) + champangglas XD haha




Nu sitter jag med en hårinpackning i huve ;) haha dags att skölja ut den nu tror jag^^ har nog settat i på tok för länge XD haha '

Denna som jag har i huve och den är grymt bra ;) mumms<3 haha nej måste skynda nu och sen ska jag fan sova :O gud så skönt...

Lång helg nu då <3
inge skola förens måndag sen äre bara någon dag sen STUDENTEN^^ wohooo

Ska bli grymt kul men fyfan va hämskt! kommer inte ha en aning om vad jag ska göra efter sommaren :O Har ju jobb nu under sommaren men sen då? ajaa det löser sig alltid ;)

God natt puss puss på alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0