Post äckel^^

Jaaa vad ska man säga^^ Var in på posten idag och skulle hämta ut ett paket^^ Var stressad men jag var trevlig... Till en början! sen GAAAAAAAAAAA.......................  När jag skulle betala så fungerade inte deras terminal.. och ärligt så måste det vara nå fel på deras kassa.. För det är 3e gången det händer mig^^ Och jag vart så irriterad och sa att de måste ha nå fel på terminalen/ kassa för det här är 3e gången det inte fungerar. Är det inte dags att fixa skiten då? eller är det meningen att man inte ska kunna betala med kort.. Så jaa märkte att hon vart irriterad på mig menvafan.. Min bithiga sida hade redan kommit fram så haha Jävla skit "försäljare".... Det gjorde min dag^^ Tack tack....

Tanten - Kan du gå och hämta ut pengar?
Jag- Nej jag har välldigt bråttom.....
Tanten- Jaha då får du komma och hämta det en annan dag^^
jag- ÖÖÖÖ? :O
Jag- visst, jag ska ha tillbaka lappen...

Och jag har precis fått ett nytt kort "bankkort" och det har aldrig krånglat men bara på posten^^ Men det slurta med att jag fick ta mig tid och gå och ta ut pengar för vafan, jag vill väll inte kuta på posten varje dag^^ surhögar är de allt.. Kanske för att det tycker att sina liv är så värdelösa^^ buhuu :'(

Nej nu ska FRU Bitch Emmis koppla av i en varm dusch....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-18 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0