näsan min är snuvig^^

Det kikar och jag nyser hur mkt som hälst^^ As jobbigt! huhu hatar att vara förkyld men men... det är ju bara näsan så jag får överleva ;) haha

Dagen har jag vart i skolan, gick sådär (= inte så mkt gjort haha^^ Studenten nästa vecka =D läskigt.... Sen vart det ner på stan med brudarna ;) Sen så kom Emil också så sen åkte vi iväg och kolla på soffor, jag vill ha en mjuk och emil vill typ ha en hård^^ hur ska det gå? ajaa vi får tänka.....

Och så vart det ju lite knas shopping med brudarna ;) ett par party brillor som ska vara med på studenten ;) haha Och så påskfjädrar, 2st strumpor och ettt par rosa flipp flopp ;) hahah

Party brillorna är de 2 glasen, så jävla cola^^ haha



En till bild från balen ;)
Jag och Henke^^

Ni kommer nog få se såna här bilder lite då och då ;) finns så många XD haha Och jävla va kort jag känner mig, jag ser at kort ut på bilden emot henke och då har jag ändå 10cm klack :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0