Min rygg.. huhu

Ajj va ont jag har! Och vad har jag gjort? humm....Måste allt ha sovit på nå konstigt sätt i natt^^ Men men, det går väl över om någon dag^^ Hatar min rygg....

Har sovit sådär inatt, sovit själv och så har jag bara snurrat runt känns det som^^ Kvällen igår vart kanon =D haha Var i gränges först ochhärja runt hemma hos Johanna i hennes egna lilla lya ;) haha Så fixa mig där och massa prat vart det och det är så skönt att ha Johanna för henne kan man prata med =D hihi så vi hade as trevligt ;) Sen kom Fredrik precis när vi skulle dra så då vart han med också ;) Så trevligt =D Så när vi väl kom till stan efter en riktigt läski biltur.... Så kom vi inte in på trägårn..... fuck... det var fullt och då var klockan 00.00 Så jaa vi gick till subway och käka lite goa makor och sen gick vi till trägårn igen och då efter ett tag så kom vi in ;) Var inte så mycket kännda ansikten! Många småttingar^^ huhu men men träffa några iaf ;) Bilder kommer sen ;) haha jag och Johanna fick nog några bra bilder och en hel del tokbilder XD haha så trevligt ;)

Seg dag på jobbet kan man säga^^ Varför kan inte alla människor gå upp i tid och handla så jag slipper ha så tråkigt^^

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Awe söt gumman! :D Det var trevligt att umgås med dig och jag hoppas vi hittar på något snart igen hihi =D skickar bilderna ikväll om du är inne då ha så kul på jobbet :) <3

2010-05-15 @ 13:02:00
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0