Lång helg nu då^^

Känns så skönt.. Men just nu så känner jag mig helt slut och dålig... Vart en kort dag i skolan^^ Direkt efter skolan vart det gymning ;) Helt slut efter dagens pass och tog i så utihelvete^^ Men det kan ju behövas nu inför sommaren ;) Efter träningen så vart det en lång varm dusch^^ mmm sen ut till farmor och farfar för emil skulle ut och träffa sigge^^ Så jag gick upp för att träffa missen och farmor och farfar! Men när jag kommer upp till huset och plingar på så äre ingen som svarar.. så gick ett varv runt huset för att se ifall jag kunde se någon... Men Icke sa nicke... Så ringde till pappa men han svarade inte så då ringde jag till Anna och henne fick jag tag på.. Så berättade hon att farmor vart inlagd igår :( stackars lilla farmor, vet inte riktigt vad det är för men hon är ju bra pass gammal nu :( Och så frågade jag vart farfar va för han var ju inte hemma som jag kunde se^^ Men han skulle vara hemma så efter ett tag så kom han körade på fyrhjulingen hans... haha farfar då =D Livrädd när han ska vara ute och fara! Sen så hjälpte jag han på med släpet och sen var jag ute med Tyson och idag var han mkt modigare och knata runt (=

Så nu har jag precis kommit hem från en varm och skön solning =D kunde behövas, men fattar inte varför jag bara blir brun på magen? armarna, benen och bröstet då? hallå?

Jag skulle vilja bygga på min tatto appropå det^^ Göra fler blommor om den och nerför och uppåt^^Så snyggt med blommor och sånt ;D hihi

Imorgon blir vansbro.. Tagga^^ haha

Och nu har jag ju lång helg.. inge mer skola denna vecka.. så onsdag, torsdag, fredag, måndag är jag ledig =D wieee <3 haha så kul och så skönt! Kan verkligen behövas, är helt slut i kroppen....

Så imorgon innan vi drar till vansbro blir det att tvätta och sånt skit^^ Men det måste ju göras^^ Tänkte göra det idag men han inte.. kom upp så mkt annat!

Nu snart ska ska jag hoppa i duschen.. hatar att känna lukten av solarium.. tycker det luktar så vidrigt^^ usch... hahah


Kommentarer
Postat av: cissi

Ur snygg header! :)

Gjorde det ont att tatuera sig? Snyggt! :)

Kommentera gärna min blogg.

2010-05-16 @ 16:01:00
URL: http://sederowskyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0