Hitta NEMO^^

Nu ska lilla teckniken i mig koppla in videon så jag kan kika på hitta nemo XD haha Lär akta ljusen som står på teven så jag inte eldar upp allt... skulle vara surt^^ Emil har precis åkt till vansbro så ska sova själv tills på måndag^^ hata hata... huhuhuhu Kanske åke ut till sörvik eller går över till grannen "mamma" och sova xD haha eller inte nu så ska jag ju vara modig ;)

Sova sova nu, men kommer vakna några gånger under natten skulle jag kunna ana... fuck... Jobbar på Åhléns imorgon 12.00-19.00 och på lördag 11.00-1600 tror jag det var XD haha as kul ju =D Sen blir det party och åka karuceller med brudarna på Ludvika marknaden ;) haha as nais ;) Längtar <3


En gammal bild lär ni ju få se nu när jag äntligen fått ner min dator XD haha
det är jag som blir misshandlad av madde XD haha elaking ;) <3

GOD NATT <3


Kommentarer
Postat av: Liza

Tävling!!

Var med och tävla om att bli helgens finaste/bästa blogg :)

Läs mer här:

http://miissapriil.blogg.se/2010/may/blogg-tavling.html

2010-05-28 @ 10:41:50
URL: http://miissapriil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0