HATAR ATT FLYTTA^^

Allt bara försvinner och man har absolut inte ett skit koll på sitt liv... I morse efter jag duschade så fick jag lov att vända upp och ner på flera av mina klädpåsar (stora svarta soppåsar) för att kunna hitta mina trosor^^ SÅ förjävligt!Men men.. Får väl se när man årkar ta tag i allt skit som finns i lägenheten! Ska slänga alla mina tdningar och allt som har med skolan att göra! Aldrig mer alltså.. usch.. är på as dåligt humör och jag ska köra no sleep inatt.... Någon som är med?

Skulle ju lägga upp bilder på mina nyinköpta saker men då jävlar hittar jag inte min kamera sladd.. Typist... Drar snart utomlands, helt själv.. bara för att få komma bort ett tag och få leva på riktigt!

Och på måndag så ska jag iväg på test baluppsättning (= Kul kul ;) hihi Har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha det! Men det löser sig nog (=

JOOOOO Vi har inte missen kvar nu :( Han har flyttat ut till farmor och farfar så det kommer nog bli kanon för han, ett stort hus att kuta runt i och sen en hel skog utanför att utforska =D Så på Torsdag ska jag köra iväg han till veterinären för då ska kulorna bort =D haha stackarn, men det behövs verkligen! haha Jävla killar...




Kommentarer
Postat av: cassipassi

åh vad vi är fina! :)

2010-05-05 @ 17:31:43
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0