GOD MORGON! BLÖDA NÄSBLOD....

Jaaa det vaknade jag av imorse... Så drygt.. Men då vaknade jag ju och gick upp så det var ju bra^^Var lite seg imorse men kände att jag inte behövde göra mig så snygg XD haha sminkade mig fort och sen satte upp håret i en slarvig knut! känns bra bra ;) Idag vill jag till Rättvik och gå på marknad^^ Vill ha GODIS <3 älskar godiset som finns på marknader^^

Sov ju själv i natt för första gången i nya lägenheten! Usch men det gick kanon bra iaf och sov som en stock och vaknade vid en 2 och märkte att ljusen jag tänt fortfarande lyste sen somnade jag och sov hela natten =D



Jag blöder näsblod as ofta, iaf när jag var mindre när läkaren övervägde ifall de skulle bränna i näsan på mig för att jag blöde så mkt :O Och vissa har aldrig bödigt näsblod..
Det är ju så jävla äkligt när man känner hur det rinner ner i halsen.. uhhh....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0