God morgon alla glada (=

Dagen är fullspekad då ;) Nerå.. ska iaf iväg till Falun idag med brudarna XD hihi ska bli kul ;) Sen kanske dra och träna? Är riktigt taggad på att dra och gå på stepparna och de andra maskinerna XD Typ rumpmaskinen också^^hAR TRÄNINGSVERK ÄN I RUMPAN :o HAHA iNTE BRA^^


Kollar jag på youtub, Katy Perry -Thinking of you
vafan! Får inte upp musikvideon! Jag är så kass på sånt skit^^ Varför ska dom ha ändrat? fattar ju inget då :O



Justjaa.....
Igår var ju jag och Emil iväg med lilla Tyson till veterinären^^ Han vart nämligen kastrerad! Stackar, och så fick vi se allt. när han skärde och tog ut stenarna, drog och hade sig. stackars misse <3 Och innan han vart söv så fick jag ha han i knät när han skulle få lugnande... Och när han fick det och efter ett tag så spydde stakarna, jag höll i han och tyckte så synd om han :( Han lät hämsk när han spydde :O min gubbe, sen fick av sövningssprutan och så fick han somna lugnt i mitt knä (= Och så vart han vägd :O han väger nu 5,4kg :O Hon sa att han är välldigt storväxt för sin ålder :O opps.... haha Ajaa han ska ju få börja ut och kuta nu (= Ska ju bli ute katt =D <3

Vi åkte ut till farmor och farfar igår kväll för att kolla till han så han har vaknat och så, och det hade han men han var helt groggi, typ riktigt bakis.. haha stackars misse (= Men det är nog bra nu (=

Han är verkligen värdens finaste misse och han är så go, även om han är busig och så <3 Min snygging katt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0