Gårdagen ;)

Den vart as trevlig med mkt trevligt folk ;) haha och karucellåkning så jag höll på att spy XD Trevligt trevligt ;) Förfest i smbe med emma, igel, solle och berry^^ sen kom de lite mer folk ;) vi körde ölspel, fast cider för mig, mäst iaf XD haha mkt tok var det XD Sen in till stan och åkte 2karuceller och sen trägårn ;) haha kommer upp bilder nu tänkte jag ;) men kvällen var GULD <3

+min nya hårsprej är kanon bra :O haha as nöjd ;)




Armbrytning vart det också ;) Jag förlora mot solle! Men igel var as bra ;) vem vare som vann? kom inte ihåg XD haha (alla ville köra mot igel för hon är en stark kvinna)



Dagens inköp, en ny klocka ;) haha snyggis <3

Nu ska jag in i duschen tror jag, eller orkar jag upp imorgon bitti och duscha? humm.. ajaa får se XD nått av det :)

Kommentarer
Postat av: sara

hej :D gick in på din blogg o skulle kolla om du hade lagt upp nått från säckgången osv här, men det hade du inte :P skulle bara säga att fan va kul att ni har asbra väder nu under studenten! det hade ju INTE vi x) och hoppas du och cassi får en skitbra student och ni var så fina på balen!! och på säckgången haha ;) :D

2010-06-03 @ 18:55:20
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0