Gårdagen var lyckad <3 trökig musik bara....

Kul kul =D SOLO<3 får man vänta tills vinter nu då tills det öppnar igen^^ haha Det var Fronda som spela igår ;) Kunde en refräng... -Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.... Så bra var jag ;) haha Ajaa vart lite dans iaf och tok =D Har lite bilder också ;) haha så lär ju visas^^





































Det var nog höjdpunkten ;) haha Han kom fram till mig och fråga ifall vi (jag och Emma) ville med backstage och dricka med dom^^ hahaha Vi svara, -Nej vi vill ju vara här.. hahah Så då gick de vidare och frågade 2 andra brudar och dom följde med... haha men vi var första valet iaf ;) Känndes bra =D så jaa det var ju trevligt och så dansade vi vidare ;) haha Kände inte för att följa med dom bak, fr jag kan ju inte deras musik, bara 1 låt.. och vad ska jag säga.. öö Vilka är ni? haha


Kommentarer
Postat av: Pastoff

Är det en rosa panter jag ser i era händer? =O

Så sjukt jävla goda!! =D

2010-05-10 @ 10:23:17
Postat av: Emmis

haha jaa tänk för att det är det ;)

Njaa vete fan! Tycker den smakar för mkt sprit :O Klarar inte av spritsmaken längre XD haha

2010-05-10 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0