Gå på stan utan BH, nej tack^^

Men ändå det har jag gjort nu ;) Det kändes så hämskt^^ Känner mig äklig att gå utan BH.. haha är jag knas eller? Kan ju berätta varför jag gjorde det innan ni tror att jag är dum i huve =D

Har vart på soldusch idag på Face It och det gick kanon så hoppas det kommer ge något resultat. Men det kändes lite konstigt men det var inte pinsamt stod bara i trosor och så sprejade hon mig över hela kroppen. ojojj ;) Sen så när det var klart så skulle jag stå och "torka" haha så hade en fläkt som blåste iskallt på mig! men men jag överlever^^ Sen sa hon att jag inte skulle ta på mig bhn, för att det inte ska bli nå märken eftersom jag ska ha en tub klänning imorgon. så jag drog på mig linne och tröjan och kände mig hemsk^^^Och så hade jag ingen jacka på mig eftersom det är så fint väder så jag gick raka vägen till bilen för att hämta jackan och gick efter det in till mamma.. känndes bättre XD

Så därför har jag gått utan bh.. usch usch....


Dagens shopping vart två par örhängen =D haha ska ha något av de på balen imorgon men vet inte vilka så det bestämmer jag imorgon =D
Så kommer bli kanon kul imorgon ;) haha Men men =D Nu så ska jag först gå på toa och sen börja städa (= trevligt trevligt ;) 

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

haha knas ;D :) vad läksigt att gå utan bh!

sv: jaha fan va billigt ! kanske borde prova ;)

2010-05-20 @ 12:21:16
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: K r i t i

haha det är sååå bekvämt, tills man möter andra människor... det känns ju nästan som att man går butt-naked!

2010-05-20 @ 17:29:30
URL: http://kritis.blogg.se/
Postat av: K r i t i

sv: hahaha jag vet! + att det känns som att de ska börja studsa om man ökar takten, även om det är mest inbilning! (om man inte börjar jogga mitt i stan då haha)

2010-05-20 @ 20:40:49
URL: http://kritis.blogg.se/
Postat av: nadja

kunde jag åka med er? :D om du inte vet än, får du höra av dig fort imorgon :D

2010-05-20 @ 21:16:07
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0