Fan vi vart med på bild^^

haha Jag och Emma håller oss undan för kameran på Solo.. usch.. haha Men de kan duka upp rätt som de är framför näsan på en^^ Men vi har blivit ganska så duktiga på att vrida bort huve ;) haha

Det är Elin, jag och Emma =D



Så städar jag^^ Plockar ihop en massa skit och slängt hur mkt som hällst! Är så trött på allt skit som bara ligger och skräpar^^ Måste bara komma på nå bra ställe att ha alla mina hår saker (plattång, locktänger och massa annat) har nog 3 locktänger.... haha

Snart så kommer mamma och Anders hit.. De har vart iväg till IKEA^^ GAAA och de bjöd inte med mig :'( Men de var snälla och köpte med ett bord som jag ville ha (A) så nu blir det ett nytt snyggt soffbord ;)
Ska bli mer vitt, är trött på svart svart svart.... så nu har jag ju köpt en ny vit teve bänk så ;) haha kommer bli kanon snyggt.. Sen så har jag kollat efter en teve, är ute efter en ny (= Och en ny soffa ;) AJaa Måste fortsätta nu innan mamma kommer in och får fnatt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0