Dagens inköp^^

Datorstol, Tvbänk, Avatar mm...
Så här ser då datastolen ut! Även den vi köpte vart att se ut som på bilden.. Efter några omskruvningar.. vi vände lite fel först^^ haha skulle vara skapligt snygg ifall vi skulle ha låtit den vart kvar så XD haha Men vi fick till den ;) Köpt på Jysk....

Även tve bänken är köpt på jysk men inte byggt ihop den än.. Har en så slö pojkvänn....
Men men.. så är väl livet? Kan ju inte vara nöjd med allt.... Ajaaa Datastolen är iaf klar och emil tänker nnog inte lyfta sitt arsel därifrån innan kvällen... så hoppas den duger till han nu. Kanske lika bra att ringa pappa och fråga ifall han kan komma och bygga ihop den med mig.. Kommer nog inte klara av det själv....

Pratade nu nyss med syster om hur sjukt korkade vänner det finns... Fyfan ÄLSKAR MIN SYSTER TILL MAX <3 Hon är i STockholm nu och det känns som så sjukt långt borta :( huhu Hon har vart på Lady gagga och härjat ;) Så nästa gång hon tar en tripp till STockholm så följer jag med ;) hahah Kära syster kommer hem sent i kväll :(

Tv bänken köpt också från jysk, klicka HÄR så kommer du till den^^

Nej, undra ifall jag ska gå över till mamma och hämta saker så jag får upp de sissta gardinerna^^ haha skulle vara skönt och så blire ju en mindre sak.... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0