Choklad mys och pluggning ;)

MUMMS <3 hehe
Sitter nu vid datorbordet med Älskii (= Vi pluggar, eller han pluggar och jag försöker hjälpa han och så kikar jag runt på Internet ;) mys mys, och så har vi druckit varm choklad med grädde ;) Tjockar mig dan innan balen, det är väl smart? kommer väl vakna med värdens finnar i ansiktet.. not good.... haha aja jag har ju bara finnar lite då och då när jag har varit olydig och ätit på tok för mkt choklad (A) hehe (A) Jag och Emil har vart ut till pappa och anna och hällsat på och så var vi upp och hälsa på lilla Tyson å siken goding han är <3<3





Bjuder på dessa härliga bilder ;) haha

Lägg märke på att jag är flötig i ansiktet XD Får inte duscha förens imorgon^^ haha beroende på solduschningen jag gjorde ;) så imorgon får jag känna mig fräch <3 ska upp tidigt också =D ska vara på salongen kl 9 ;)

ha en bra natt nu alla för nu så ska jag sova =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0