Balklänning hämtad^^

Känns så skönt att nu är den äntligen klar och hemma =D Hänger för tillfället på gardinstången XD hihi as nöjd <3 Dagen idag vart väldigt kort i skolan! Och när jag slutat så åkte jag hem, gick ur bilen och skulle ta väskan men kunde inte hitta den... FUCK..... Den ligger i matsalen i skolan, under bordet där jag la av mig den! Så as stress och körde som en dåre till skolan och in och där låg den, fortfarande på amma platts =D Så glad jag vart och så låg pengarna och allt kvarXD

Sen bar det av till Blge med syster och sandra =D As kul ju ;) Hämtade balklänningen och sen in på kupolen för lite shopping ;) Köpte lite smått och gått som vanligt ;) En ring, armband, 2 tubtoppar ;) Går alltid åt sen så glass =D Å va gått det var (A) Älskar glass <3 Sen köpte jag även en tvätt påse och 2 krokar som jag ska sätta upp i badrummet (= hihi så kul...

Bilder på det jag köpt kommer upp senare idag, emil "gnällspik" måste sitta vid datorn^^ SUCK.....


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Jaha . Nämen det är ju toppen :D Vad skönt ^^, allt bra i flytten hihi ;D<3

2010-05-04 @ 19:59:29
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Carolina

tack så mycket. Usch, det är så jobbigt att vara sjuk

2010-05-04 @ 21:28:53
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0