VÄRDENS STÖRSTA VARUMÄRKE.


Har idag köpt mig anorlunda coca cola smaker... haha så japp =D Köpte mig en coca cola cerry och en Root bear.. har bara drukit av cerryn så root bearen får vänta tills imorgon ;) Men det är väl lite kul att tästa lite olika smaker så.. Cherryn hade en speciel smack och det smakade verkligen körsbär av den.. Men ABSOLUT är orginal colan godast, mumms <3 Och Coca cola är värdens största varumärke... Helt sjukt igentligen hur en "dricka" kan göra så stor påverkan på alla, att alla i värden vet vad coca cola är :O


För tillfället så sitter jag i soffan och kollar på tv ;) Har kollat på Fusk byggarna.. stackarna som har råkat ut för det ;(
Imorgon blir det nog att åka till säffsen och åka bräda =D ska bli så kul :O hihi love it <3 ut och åka mumms! Fast det är kl 4 vi ska åka (= så det är ju en hel dag framför ;) Idag var jag och Emil ner på byn en snabbis och köpte mig en glitter eye linner ;) SÅ SNYGGT! Så det var det som jag kunde hitta på byn ;) Alltid nått iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0