THE TWILIGHT SAGA -ECLIPSE

FAN VA JAG LÄNGTAR^^ Har iaf sett trailen nu ;) får mig bara att längte så mkt mer <3


Och om 8 dagar kommer New moon ut på DVD! GUD va kul.. Måste Måste Måste haaaa dennn......
FAN... Sitter verkligen och ryser.. To yor heart stopps beating.. (min engelska suger)




Har precis kollat på Vampire Diary.. As bra avsnitt var det verkligen den här gången^^ ÅÅ Längtar som fan tills näste vecka på torsdag när jag får se ett till avsnitt.. Jag är verkligen så förtjust i Vampys filmer/ Serier.. De är så fina och så jaa UNDERBARA <3 haha Tror jag är kär ;)


Dagarna på Åhléns går verkligen bra.. Tiden bara rullar iväg och alla är ju så grymt söta och vi  har så kul och så mkt skratt och så mkt flabb.. haha love love =D Lika bra dag imorgon så kommer bli så grymt bra ;)

Lördag Jobba 10.00-14.00
Visa lägenheten 16.00

Kanske Jobba i en bar 18.00- 02.00
Kommer bli en lång lördag... hihi

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Ska bli spännande hur sista filen kommer bli :)

2010-03-12 @ 09:22:40
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0