Söndag^^

Inte hänt så mkt idag^^ Emil har inte vart hemma på hela dagen/ kvällen han kommer hem i natt.. Han har vart/är i Uppsala ich kollar på Thaiboxnings sm.. Tror det var det! Så jag har tagit det lugnt och åkte hem till mamma och var där länge (= Sen följde jag med henne till affären för att hon skulle beställa saker och sen åkte jag där ifrån och tog med mig vovven hem (= Sällskap <3 så hem och börja städa och städa och plocka... Sen böja Disela gnälla så då tog jag mig en promenad med henne utan koppel.. Så härligt det är med en hund som lyssnar och kan gå utan koppel. love.. Hundar ska vara bra uppfostrade^^ Och på promenaden så träffade vi på en annan hund, en på 14månader. Så de fick hälsa sen ringde mamma och sa att de kom och skulle hämta Disse så fick gå hemmåt och så kom de (= så vart jag själv igen^^ Så in och städa vidare^^ All disk är rent! Inte ett skitigt glas =D Så nu är det riktigt snygt i hallen och köket! SÅ imorgon tar jag mig an stora rummet, har plockat där idag också men han inte klart...

Har haft tråkigt så har lekt med kameran (= haha




Och DAGENS outfit



Jag sitter här i Lägenheten helt själv och är livrädd^^ så ska nog krypa ner i sängen och försöka sova... huhu Allt knarrar och låter, och jag blir livrädd och sen kollade på jag på Wallander på teven och vart änu räddare! huhu Stackars mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0