Snarft är kl 20.00 =D

Å längtar till klockan blir 20.00 :O FÖR dåå.. är det.... Vampire Dairy ;) love it.. ska bli så spännande XD Dagen har vart bra ;) Var lite för trött i morse bara men det gick bra.. kom iväg i tid =D PÅ Åhléns gick det lika bra som dagarna innan ;) hihi Hade lunch vid en kvart över 2 idag (= lite sent men dagen blir att kännas så mkt kortare :O Så jag klagar inte xD

För tillfället är jag lite trött vaknade alldeles nyss så har råkat somnat til i max 30min? ganska så skönt så ;) haha Och så sitter jag och äter brownies (A) FAN! va goa de är!

Nu är det bara 10min kvar ;) Lär krypa mer i sängen nu och förbereda mig ;) haha puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0