Så TRÖTT!

Vart en as sen natt för mig i går... haha Kom hem och somna vid en halv 4.. haha fast det var roligt med GUD va fötterna värkte... Drygt, men så äre väl om man väljer fel skor? haha Det jag har gjort är att jag stått i baren på Folkeshus.. haha Det var jag Johanna och Frida.. Så kul ;) Fick en hel del dricks så det var as kul ju ;) haha så jaa har rätt att vara trött idag tycker jag.. Så ska nog åka till Affären och handla upp min dricks på Godis ;) haha Är så sugen på nå gått :O

Igår jobbade jag först på Elkedjan 10.00-14.00
och sen i Baren på Folkan 19.30-02.00 men vart kvar där till 3 för mamma skulle städa och låsa.. huhu Fast jag fick ju ha hennes skor som var så grymt mkt skönare XD

Nerj nu ska jag iväg till Affären ;) haha Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0