Måndag! Igen^^

Undra hur måna Måndagar det har vart i mitt liv? humm.. haha aa men det är inget jag orkar räkna ut nu! haha Dagen har gått bra (= Vart på Åhléns och gick as bra :) När jag stod och plocka upp hårfäger så märker jag att någon ställer sig bredvid mig så jag vrider på huve och se EMMA PEMMA XD haha fan va länge sen det kändes XD så det var kul att träffa henne den lilla korta stunden ;)  

Idag har det inte hänt så mkr mer. Hade as ont i huve när jag kom hem så då somnade jag på sängen XD hihi sen när jag vakna så mådde jag bättre ;) och så har jag och Emil vart och handlat så köpte chesskake glass  "stavning?" och det smacka smaskens ;) Så har mummsat på det och flötat ;) haha

Dagens outfit....



Nej nu så ska datorn stängas av och så blir det att krypa ner i sängen med älsklingen och kolla på film (=

PÅ LÖRDAG SKA JAG KÖPA NEW MOON!!!!! hihi Har redan hållt i dvden ;) Synd att jag inte fick köpa den förra veckan när den kom till Åhlén XD SÅ besviken XD haha ajaa, har iaf läst på baksidan och så vidare ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

HIHI va kul å se dig, du har ju blivit så stor ju :D <3

;D kom ihåg å kolla om vi skulle äta någon dag? :)

2010-03-16 @ 10:06:21
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0