Love shopping <3

Synd att det är lite slut på cash för tillfället.. Efter bilköpet och allt! huhu Men jag överlever ;) HOPPAS JAG :O Men man kan ju alltid kika runt och kolla (utan att köpa nått) Fast det är ju trökigt men det funkar iaf ;) ;) hihi Så smart av mig^^


Nu vill jag verkligen ha sommar och sol och en härlig strand med varmt vatten och varma vindar <3

Emil är och tränas så sitter här själv.. huhu är inte lika rädd nu som jag var tidigare i veckan när jag var hemma själv XD

Dagen i Lite bilder^^



Tänk bort "halsduken" höll på att klä på mig och han inte ta på mig jackan för halsduken är till jackan och inte kläderna XD haha

Jag är PRAKTKANTEN
Ni får INTE skylla på praktikanten ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0