Lördag - Jobbar!

Sitter jag här igen^^ Jobbar och jobbar (= Ganska så lungt! Men det kommer lite folk då och då! Trevligt (= Var as trött i morse så kom lite försent.. huhu och så träffade jag på Emelie, Tim och Nova utanför ;)

Igår kväll vart en lugn kväll (= Godis och film mys ;) och så åt vi pytt i panna XD Igår jobbade jag på Lilla Ängel från 16.00-18.00 och tiden gick så fort för jag fick besök av Emelie och hennes lilla söta kusin Linnea ;) SÅ vi satt och fika och prata =D As trevligt ;) SÅ nu ska jag läga upp lite gammla bilder på mig och Emile som blondiner ;)




hahah massa gammla bilder från 2007 ;) <3<3

Nu efter jag har jobbat så ska jag till Åhléns och köpa New Moon filmen ;) åå va jag längtar XD Sen så ska jag upp till Lilla Ängel och lämna nyckeln ;) Sen hem och kolla på filmen =D Längtar ;)

Så ska bli8 as kul =D Har ju sett den på Bio med det ska bli kul att ha den hemma xD hihi åå va kul (A) Någon som vill komma hem till mig och kolla på den? ;) <3 bara å komma XD haha


AA nu längtar jag till kl är 2 ;) hihi för då SLUTAR JAG^^

Kommentarer
Postat av: nadja

om jag inte skulle iväg idag så hade jag kommit ;) HÖHÖ

2010-03-20 @ 11:54:14
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: tina

shit vilka fina ögon emelie har, klarblåa ju :)

2010-03-20 @ 16:24:31
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0