Torr ÅSKA^^

BOOOOMM
Vaknade mitt inatten av att det åska som fan! Men det som jag tyckte var konstigt var att det inte regnade.. Så tog ett antal smällar innan jag fatta att det var åska utan regn! hehe För fåglarna satt i trädet utanför och kvittra på som vanligt medans det smällde som fan^^ Usch usch... Och Emil sov som en stock, jag väkte han och sa hör du inte va det åskar! Han joo och somna vidare^^ haha Så typiskt! Det var grymt högt det dundrade så¨det var lite obehagligt! Jag som alltid tycker att det är så mysigt med åska och när det smattrar så härligt av regnet... ajaa torr åska ha jag vart med om nu iaf ;) hehe

Vaknade ganska så sent idag! Emil vaknade vid en 9 tiden och jag gick up vid en halv 12 (A) så skönt! Sissta sova ut dagen idag ju för fan ;) haha Måste passa på =D

Gammal bild på mig från förra sommaren (=

Nu så ska jag och Emil kolla på film i det fula vädret, det regnar ute och bläää.. Och så är det järna marknden och jag vill dit och köpa marknadsgodis :O haha

Filmen vi ska kolla på heter -Chok dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0